Sunday, August 29, 2010

xde tajuk

aku nak menaip . tapi aku x tau ape nak cite . tolong bagi idea pls . susah betul kalau dapat penyakit macam nie . ubat die senang je . kawen . hahahaha

oklah . serius . aku cite pasal raye la , walau pun belum raye lagi , tapi aku boleh agak , raye tahun nie mesti x best macam dulu mase aku blaja , sebab utama . aku mesti da tak banyak dapat duit raye :'( tu yang rase malas je nak raye . tapi bile pk baju raye yang dah beli . semangat cket . hehehe

aku rase kan makin besar makin tak best bile raye , tambah pulak sepupu2 aku terutama kak inda n abg wan dah ade laki n bini , dieorang balik kampung sebelah sane . so memang tak best . raye nanti aku raye kat umah mak ila je . xde lagi raye kat umah nenek sebab nenek telah dijage di rumah mak ila .

so , dari pemerhatian aku . aku dah dapat rumuskan bahawa senye RAYE TAHUN NIE TAK BEST . hanna pulak balik kampung kak wani . wahhhhhh , sedihnye . aku nak kawen jugak la . nak rase raye kat kampung . nie x kampung aku tetap dalam bandar jugak . baik belah mak atau belah ayah . dari kecik memang aku membesar area kl n selangor nie la .

bestnye kalau dah kawen . (haahhhh.... dah mai da... gatai nak nikah) boleh balik kampung jauh2.. baru la dapat rase beraye . aku dah nampak pelung tu , tunggu mase je . hehehe ( so , abi ape lagi... jangan tunggu lame2, mi nak raye kat kampung abi) mesti seronok kan... seronoknyeeee

tapi kalau raye bile dah kawen pun x syok jugak , kene banyak melabur nak kat anak2 buah . cehhh . cite macam dah kawen je !!! berangan je lebih . sabar ye ngah . sampai mase ko kawen la . :)

ok , stop cite pasal kawen ok . story skang pasal raye , xde kene mengene dengan kawen .

orait . sory2 :)

berbalik kepade cite raye , slalu aku beraye 3hari je . tu pun g raye umah sedare mare aku area dekat2 sine jugak . tu yang bosan . cuti raye aku pun belum tentu dapat bape ari , tapi klau mr.wong baik hati bagi la cuti same macam raye cine . hehe saye janji punye , saye x kan balik awal time keje selame sebulan . hehehe

ok la , cukup sampai sine je dulu . tulis panjang2 pun bukan ade sape nak bace kecuali mr.ehem2 . hehe :)


~~~~~ SELAMAT BERBUKE PUASE ~~~~~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...