Friday, August 27, 2010

dah sehat

alhamdulillah,
skang aku da rase ok dari semalam...

ntah kenape aku boleh demam pun x tau... mule nye dari sahor semalam, aku da rase tekak x sedap... tp xde rase nak demam lg. so aku g jela keje macam biase.. tapi semalam, aku rase betul2 malas nak buat keje.. rase nak baring je... then aku da mule rase sejuk, sedangjan aku dok kat kipas je... kepale pulak mule rase berdenyut..

so, bile mr.wong masuk opis.. aku cakap kat die aku nak half day.. aku cakap x sehat, nak g klinik.. so die pun bagi je.. lunch pukul 1. tp kul 12.30 aku da balik..

mak tego...

mak : aik, slalu balik x bawak bag pun, ari nie bawak.
aku : angah mintak half day, x larat.
mak : nape demam ke?
aku : aah, kepale nie da berdenyut2..
mak : cuace latu, mak 2,3 ari nie pun rase x sedap badan.
aku : cube rase mak, panas x?
mak : aah, xpe la.. g tito

(10min kemudian)

aku : mak, jom g klinik.. kepale saket, berdenyut... xleh nak tito
mak : angah nak buke pose ke? ubat ade.. g klinik pun dpt ubt same.
aku : aah, x tahan sangat da nie..

mak pun amek ubat bagi aku makan, pastu suro minim air badak, selubung dengan toto n x pasang kipas... aku terjage bile aku rase badan nie da berpeluh sangat, tapi x larat nak bangun sebab kepale saket.. badan da x demam da..

aku miscall muni..

dengan harapan die akan paham n masuk bilik tgk aku..
tapi die x dtg pun..

aku miscall lagi...
pastu muni tanye mak, angah knpe dok miscal...
bile mak kate aku demam baru die masuk bilik , aku nak suro die amek pisang, sebab aku x makan ape lg.. aku makan cket je.. hanna yang abiskan,

aku miscall muni lg,
kali nie aku suro die amek kan ubat. sebab pale aku da saket giler.. lepas mkn ubt.. aku tito lg.. bile bangun kurang cket rase saket.. mak suro makan, aku pun bangun makan nasi, tapi x selere, so aku banyak suapkan hanna makan je.. hehe

abi cakap mayb sebab rambut da panjang sangat, tu yang kepale saket, bile ckp cmtu kat mak.. mak pun setuju.. sebab mak n gg memang xboleh rambut panjang.. mesti rase xsehat nnt...

xpenah aku demam saket pale macam nie,

> so...... patutkah aku potong rambut.????


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...