Thursday, August 5, 2010

ntah knpe...
aku dilahirkan.. 
kadang rase x bersyukur setelah ape yang terjadi..
patut ke aku terime semue nie..

kisah silam yang tiada penghujung... kesal?sedih?marah?geram? ape yang patut aku rase... xde ape yang boleh di ubah untuk elok kan keadaan... semuanye dah berlaku.. berlaku begitu pantas tanpa ku sedari.. kesilapan aku tidak xtau nak di acukan pade sape... family atau orang dsekeliling... didikan agame atau displin diri yg lemah.. aku melangkah dengan angkuh tanpa ku sedari saat itu yang akan membentukkan permulaan titik itam dan sejarah idupku bermula... tiada ape yang terlintas... diri ku seperti mengikut rentak melodi yang dirancang... dimana silapnye... sehingga begitu aku diperlakukan... kini setelah ku sedar kesilapan silam.. ia tidak boleh ku padam begitu saja... perit untuk ku lalui... setiap kali kisah silamku dpersoalkan... aku adalah insan yang lemah.. aku adelah hamba Nya yang lalai... ape yang aku blh lakukan untuk mengubah semula keadaan... aku kesal ape yang terjadi... Yaallah, aku memohon kepada mu, jangan engkau timbulkan lagi persoalan yang lepas... berikan aku idup dengan semangat yang baru, semangat yang telah engkau berikan melalui seseorg... semoga.. hari2 yang mendatang akan ku lalui tanpa kisah nan silam.. amin.

selamat malam dunia,
selamat malam abi,
selamat malam deny,
selamat malam kawan2,
semoge ari esok akan lebih baik dari hari ini.

nite (-.-) zzzzZZZZZ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...