Tuesday, August 17, 2010

Kenape?

Kenape nie... bosan sangat... dah keje pun rase camnie.. ke aku yang x pandai nak urus ari aku sendiri... memang la aku keje sorang klau mr.wong x masuk opis.. tapi ade keje yg perlu aku setel kan.. keje mengadap pc.. so, rehat td aku bawak la bb.. tapi.. keje dengan kalkulator.. xde mase pun nak jenguk fb... aku update blog nie pun sebab benti jp bile dapat msg dr b.. die rhat 10min.. tp time mule2 die msg rhat tu aku x sedar pun.. huhhhh.. rase ape tah, terok betul aku nie.. slalu bagi b sedih.. tapi aku x sengaje.. sumpah memang aku ralet tekan kalkulator.. dah lame tinggalkan bidang nie.. so amek mase nak paham balik sume item2 die n nak balance kan.. ntah la... ape nak buat pun xtau.. mende da jadi..

mi mintak maaf b :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...