Wednesday, August 11, 2010

Hari Graduasi Saya

Akhirnye... saat yang di nanti2kan telah pun berakhir...
konvo ari ahad... aku mai kedah ari jumaat sebab singgah SP dulu... esoknye ari sabtu ade raptai dan pengambilan jubah.. malam sabtu aku tumpang tito dirumah teman yang bernama wawa... mase tu agak kelangkabut jugak la... tapi xpe... semuanye berjalan dengan lancar.. 

Kalau nak tau, aku dah konvo lebih awal sehari dari kawan2 yang lain... hehe tapi x diiktiraf pun... aku yang buat konvo aku sendiri... pkai bju putih n jubah... g snap gmba kat poli, idea datng disebabkan kononnye b x dapat datang ari konvo yng betul2.. sebab die mula lapor diri di company yang baru... so, aku tebalkan muke la.. wat macam konvo aku.. hehe tapi x dapat snap banyak pun sebab ari nak hujan... Tq so much b... teharu mi... sebab sanggup patah balik walaupun da sampai gurun... hehe.


Pagi tu.. lepas solat suboh... aku terus bersiap untuk ke poli.. tapi sebelum tu singgah amek nurul n faz... kete dipandu oleh ayah wawa... mase tu jugak.. kami dah lambat sebenarnye.. patut 7.30 mesti dah ade sane.. tapi sebabkan jalan sesak jugak.. kami lambat.. sampai2 semua graduan tengah berbaris memasuki dewan... naseb baik kami terserempak dengan eima.. terus berbaris dengan die... yang paling kecohnye... kami ber4 mempunyai bag satu sorang yang tidak tau nak di berikan kat sape... sememangnye... tidak boleh bawak masuk bag mahupun hp... so, kami blasah je.. hehe dengan jubah yang baru nak pakai mase tu.. x dapat nak bayangkan betape kalutnye kami...

dalam dewan... kami duduk baris ke3 selepas baris VVIP... memang xtau nak buat ape dah ngan bag... time majlis sedang bejalan... masing2 baru sebok nak tulis name n tampal stiker kod name di kaki... sampai mase kami untuk keluar n ready di blakang pentas... huhhhhhhhhhhhhhh nasib baik family faz duduk tengok skrin di belakang dewan... sepat jugak paskan bag... legeee.... tq so much kat family faz yang dah selamatkan keadaan... hehe

susunan kami dimulekan dengan eima, aku, wawa, nurol n faz... lege... lepas amek folder tu... selagi x amek selagi tu rase sejuk je tangan... selesai semuanye.. kami di tempatkan di dewan kuliah 1.. sampai majlis abis, baru boleh kua.. tapi aku,nurol n faz, kua je wat bodoh.. hehe sempat la amek gamba kjap sebelum di suro masuk dewan semule... 

family aku baru je sampai mase tu... lewat disebabkan hanna yang bangun lambat... mase tu jugak b call.. die kate otw.. b mintak balik awal sebab nak g konvo aku... terharu sangat2.. tapi b ske wat aku geram.. cakap lain.. tapi bile depan mate lain... saje nak wat aku cuak... abi... abi... geget nak... sebelum b sampai.. aku jmpe family dlu.. n ade bunge tuk aku.. ske2... semalam aku dah dapat bear dulu.. hehe dalam mase yang same.. anis pun bagi bear jugak.. cute pink... hanna terus rampas dari aku.. sebok betul die tu...

 my family

my dear... abi

dalam 10 mint je, b pun sampai... aku hapy sangat sebab abi disambut baik.. terutame along... siap boleh melawak lagi... so, b la tolong snap gmba aku n family... ade bape keping je gmba aku n b... ok la.. kire along spoting la... ske2... selesai sesi bergamba dgn fmily, aku cari kawan2 yng lain.. tuk bergamba... sume ade... kecuali.. sorang.. paham2 la... xtau nak sejak ari raptai lagi x tego... so xde la gmba dengan die...


Tq anis... sebab datang jugak ari konvo kami...

sebelah nie la nurul... sory x dapat spend time lame ngan mu

bersama faz yang slalu geget saye.. hehe

bersame eima model majalah rapi..hehe

mase nak hantar jubah stas pkul satu... ade mase 30 mint lagi... b ajak g lepak SR... aku oder ice blanded chocolate... b lak chocolate milkshake... kek kami mam chocolate indulgence... sedap... lame x mam SR.. klau dulu tiep kali dating mesti mam.. abis mam... kami masuk poli balik sebab nak anta jubah n amek sijil diploma... sempat jugak aku jmpe puan Fai, puan Ramlah n puan Ros...



tahniah untuk semua
Sebelum aku hantar barang kat family aku,, aku lepak minum ngn nurol,anis,faz,kila.. nik n kawan die... mule2 b malas nk turun.. sebab dah penat sngt.. lagi pun aku keja mase.. sebab aku naik bas balik kl pukul 4... dekat rumah makcik yang aku nk anta barang tu,, mak ajak minum dulu.. time tu... hanna punye la gedik.. sume nye nak b yang buat... mommy die ade kat sebelah x mau pulak.. wat aku panas je.. b lak layan je.. hehe

Sampai rumah pukul 12... bas macam siput... akhirnye.. semua berjalan dengan lancar.. amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...