Friday, August 27, 2010

x tau nak cite ape

tengok tajuk pun dah tau . entry nie mesti merepek . sebab x tau nak cite ape . tapi jari jemari nie rase nak menaip je , mayb sebab space dah elok satu , n yang kedua nye , mayb sebab dah bertenage semule .

sejak due menjak nie . b slalu gurau ngan aku , gurau yang kadang2 buat aku saket ati je , kisahnye bermule bile b dapat tau ade salah seorang budak dalam klas aku dulu DATC dulu suke kat aku , die kate , die mule minat kat aku mase sem5 , tapi disebabkan die yang pemalu n takut dengan pempuan . dah abes blaja nie baru aku dapat tau , tu sebab die rajin gak msg aku n chat kat fb . kadang2 tu , b yng tolong chat kan. hehehe

die dah tau aku ade bf , tp sebok jugak nak bagi ayat berbunge2 kat aku , hehe aku ciap da kenal kan die kat abi lg mase konvo tu , tapi die buat pelik lak mase salam ngan b , so sebab tu la b saje usik aku n die . boleh ke tadi abi kate tu skandel aku???? hellooooooooooo..... sedapnye mulot b , mi bagi mam sambal tempoyak masin baru tau . hehehe (mi gurau je tau b.. no heart feeling k)

kadang kesian aku tengok dak tu , hehe sory la , name nye xdapat aku sebutkan di sini . asalkan aku x bergado ngan abi sudah la . tp tula , abi suke sangat sakat aku , tu yang buat aku nak mara kat b . kadang tu aku x larat nak marah da , so bile setiap kali b cakap mende yang buat aku nak mara , aku mesti nyanyi lagu barney.


" i love u , u love me,
we are happy family,
with the great big hug,
n a kiss from me to u,
wont't u say u love me too."



tapi, ABI kan.... aku nyanyi... die join la nyanyi , abes je lagu die sambung usik aku balik . geram betul aku . rase nak geget je . ('',)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...