Saturday, August 14, 2010

Satu Hari Lagi

Tinggal satu ari je lagi (esok-ahad) tuk aku relax, n memanjekan diri di rumah..
dah 2 bulan lebih aku dok umah je... keje aku abeskan beras n tito.. tula rutin arian aku...

Stat ari senin nie aku akan mule bekerje... yeeaahhhhhhhhhhh...
bestnye... xde la bosan aku dok tengok jam umah nie bile nak buke pose..
aku akan keje kat tempak aku praktikal dulu... hehehe (tu la yang keje yg ko nak sgt kan..)
abes je konvo ari ahad.. pagi isnin tu aku tros call mr.wong.. tnye klau2 die nak aku keje kat sane..
yela.. setau aku, mr.wong x penah ade pekerje.. tu sala satu yang wat aku boring kat opis... x ade teman nak bergosip....

So, mulai hari isnin nie... jarang la aku on9.. bukan kat opis tu xde komputer.. tapi aku x suke time keje wat mende lain... lagi pun aku rase besalah sebab makan gaji bute je... biala xde keje pun.. suro aku dok sampai tertito pun xpe... yg syoknye... sebab keje nie....macam yg aku nak.. masuk kul 9, balik kul 5.... hehe

sampai sine je la cite pasal keje... cite seterusnye... aku sambung bile aku da masuk keje nnt.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...