Wednesday, August 25, 2010

Ape yang menarik semalam??

xde yang menarik pun... cume aku buke pose ngan kawan aku sya2, yana, n adda.. dekat sri tanjung.. aku baru 1st time lepak sane , slalu dengar orang sebut je, sya yang suggest makan kat sane. sebab dekat dengan umah die.. janji jempe kat umah sya kul 6.15pm...

so, abis je keje, aku balik tros siap2, takut jem.. biase la ampang kan memang xsah klau xjem... so aku amek keputusan naik cab.. cepat sket sampai.. tapi haram.. cab pun banyak xde.. aku terpakse tunggu ikut jalan hale ke kl.. so pandai2 la pakcik teksi tu anta aku... walaupun ikut jalan yang x ramai orang tau.. still sesak jugak..

dalam cab, sya call, dieorang sume dah ade kat kedai makan tu, aku pun menggelabah la. sebab aku takut xjumpe kedai tu.. maklumla xpenah pegi.. aku pun suro pakcik tu jalan sampai aku nampak dieorng baru aku kate stop.. hehe nasib pakcik tu baik.. siap ade diskaun lagi.. 20sen die halalkan..

aku pun amek tempat sebelah sya2... dah memang tu je yang kosong.. hehe dieorang cakap dieorng dah ciap oder da.. sementere tunggu makanan sampai , kami sembang2 la.. tapi aku byk diam dr dieorg.. dah memang aku pendiam, dieorg dr sekolah lg memang banyak cakap.. aku tolong gelak je..

dalam dok sembang tu.. tibe2 yana bersuare..

yana : angah x ingat kt jaya ke?
aku   : hahaha (gelak je)
sya    : ko nie pun yana, agak2 la.. (dengan nada gurau)
aku   : x kesah pun.. memang da prepare soklan cmtu mesti korng tanye. (sya2 n adda gelak)
sya    : x silap jaya da ade gf kot, ari tu die boh status fb in relationship with someone.
aku   : yeke, bagus la.

tibe2 yana memecahkan kesunyian lg

yana : angah, cite la pasal bf baru.. mane kenal
sya    : haahh.. firdaus juga edo..
aku   : kenal dr kawan.
yana : die keje ape?
aku   : die mengaja.
sya    : eleh, cakap jela lecture.
yana : poli ke?
aku   : x, sebelah poli.. tp skng kt kolej swasta.
yana : ok la tu.

yana sekali lagi bertanye

yana : sejak bile angah pakai tudung,
aku   : baru je tahun nie
yana : awal tahun ke?
aku   : x la..
yana : lepas konvo ke?
aku   : sebelum konvo lg.. :)

makanan pun sampai.. yang terhidang depan mate, ikan siakap 3rase, tomyam campo. kailan ikan masin, telur bungkus, kerabu mangge, air teh o ais satu jug.
meleleh air liur.. sedap.. tapi aku x makan banyak pun.. kenyang minum air..
selesai makan, sumenye kene rm68.. xdela mahal sangat.. dieorg ingat kene seratus lebih.. kami menapak g umah sya2. solat kat sane.. pastu sambung sembang lg..

sya    : angah, x makan ke?
aku   : nape???
sya    : yela kurus je.. x naik2 pun.. kiteorg nie. tgk la..
yana : aah, nampak tulang je..
aku   : (senyum je la..) hehe

byk yg disembangkan, pasal smbung blaja, tempat keje, pasal kawan2 sekolah yang lain..rase x cukup mase klau tuk bersembang, tapi nak wat camne. masing2 sebuk..
dalam kul 9.20pm kami bergerak pulang. bf sya2 yang anta kan.. sya pun ikut skali.. mule2 g anta yana.. pastu aku n adda...

penat jugak.. huhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...