Monday, August 30, 2010

Takziah abi n keluarga

baru semalam aku tulis entry pasal nak balik kampung abi , sebab nak raye sane . tapi malam tadi abi n keluarga dah ber tolak balik pun . sebab tok ayah (atok abi) meninggal dunia 9.05pm mlm tadi.

mulenye....


lepas berbuke

aku : abi, msg mi lepas mam....!!!
abi : abi da abis mam..
(sambung chat di fb)
aku : sape tok ayah??
abi : atok abi.. nape mi
aku : die sakit ke?
abi : sakit tua.. mane mi tau
aku : bace status kazen b kate nak bace yasin malam nie.

sejam kemudian...

aku : tok ayah dah meninggal ke?
abi : bia betul, mane mi tau
aku : kat status baru kazen b.. baru sangat
abi : bg link.
abi : die tu slalu kencing
aku : mende camni xkan nak tipu kot

senyap macam tu je....

tibe2 b call, kate nak balik kampung . semua ikut kecuali adik die yang kat langkawi . dalam kul 11 lebih b bertolak. kul 7.30 pg td baru sampai.

alhamdulillah,
semuanye dah selesai dengan selamat.

semoga rohnye dicucuri rahmat...

Al-Fatihah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...