Thursday, August 12, 2010

Selamat Berpuase


Puase kali nie.. biase je.... walaupun dengan family.... tapi best lagi dengan kawan2... time berbuke je la yang best.. sebab time saho slalu nye aku bangun sorang2 je... paling kuat pun eima kan bangun.. yg lain tu mmg jenis x bangun sahor... 

Cepat betul mase berlalu... rase baru je puase ari tu... setiap petang mesti g bazar taman siswa... ari2 menu berbuke aku kueh je la...semua kueh yang aku beli mesti wane ijau... bukan sengaje.. tapi memang kebetulan kueh yang wane ijau mesti sedap... slalunye aku bawak 2 hengget je.. kueh 1 hengget boleh dapat 4.. aku slalu beli kueh gulung,seri ayu, seri muke, lg satu ape tah name die..  1 hengget lagi slalu aku beli air or mkan lain.. paling banyak aku blanje pun dalam 4 hengget je.. memang seronok puase kat sane.. lagi pun puase tahun lepas aku on diet.. sebulan x mam nc... tapi ade gak la.. sekali dua.. aku beli nasi tomato... x tahan.. hehe

Puase kat rumah nie.. rase lame je mase berlalu.. klau kat jitra.. cepat je... mase banyak di habiskan dikelas... so xde peluang pun nak pk pasal makan... balik klas tito... bangun2 je tros meronggeng g bazar.. ujan pun kami redah je.. seronok jugak bile di ingatkan.. rindunye...
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...