Tuesday, August 10, 2010

Pantai Merdeka, penang, Shopping....

setibanye sampai di Sungai Petani... tempat pertame yang aku kunjungi selepas breakfast... Pantai Merdeka.. seje nak g tengok.. dah due tahun lebih dok utare (kedah) x penah berkesempatan nak sampai sane... tempat die ok.. cantik... tenang je dengar ombak.. best tuk lepak2... x ramai yang mandi... lagi pun aku sampai sane awal pagi... untuk menghabiskan mase sebelum chek in...  sampai jugak hajat aku nak tengok pantai tu... tq b!!!


10.00 A.M
dah boleh chek in... b tinggalkan aku sendirian disane.. hotel mmg best.. kalah Legend Hotel yang slalu aku g ngan family... ade astro,wifi, macam2 lg la.. lengkap semua keperluan dalam bilik... dengan hanya rm70 sahaja.. disebabkan aku x bawak lappy.. so aku on9 kat lobby.. sementare b pulak pulang ke rumah nye.. bersiap untuk solat jumaat.. sempat lajugak aku tinjau bisnes aku kat mukebuku.. hehe
 
2.30 P.M
bertolak ke penang... b kate die xde duit sangat... aku pun risau jugak... sebab time aku nak naik bas, mak x ulur pun.. sedih2.. tapi.. tibe2 b suro tengok dalam sampul yang die bg... wahhhhhhhhh.. ape lg.. mate aku bertukat menjadi $$$$$$$$$... banyaknye.. abi suke buat suprise camtu... aku senyum dari sp sampai penang.. disebabkan kami kua pun dah lambat.. so. g n balik penang kami lalu ikut jambatan... lokasi pertame Tokong Ular... ok la... biase je... aku ingat cantik sangat.. sebab dik(Ahmad Abdul Hadi) kate tempat tu cantik.. hehe ramai cine sembahyang je... aku g masuk je tengok ape ade.. sempat la snap gmba 2,3 keping..


4.30 P.M
destinasi seterusnye.. mane lagi klau bukan QueensBay... mase tu... kami memang dah kebuluran... brekfast kfc je... b memang dah berhajat sangat nak mam kat TGI Friday.... so.. aku pun bawak la.. mam sane.. biase je makanan die... tapi paling best.. chocolate milkshake... memang tip top... sedap woooo... try la..



5.00 P.M
selesai makan... ape tunggu lagi... shopingggggggggg!!!!!!!! b nak aku beli ape saje.... tu yang paling aku suke... ake sendiri pun x penah shopping giler macam nie... atas bawah, turun naik.. aku cari dari baju sampai la ke kasut... baju, seluar, belt, kasut,cincin tunang..hehe xdela.. gurau je..amek je yg mane suke.. setiap kedai aku masuk...disebabkan imej baru ku yang bertudung.. so focus lebih kpd baju2 yang berlengan panjang.. memang shopping sakan la... best teramat sangat... tq so much b... b kate die mmg da plan da.. bile aku nak g penang nie.. sebab sebelum nie klau kua.. mesti carik tempat photo shoot je... snap, snap n snap... skali skale buat acare lain... tu yang best tu...

8.30 PM
sedar x sedar... gelap dah kat lua... kami pun terus pulang ke SP semula... sebelum tu.. singgah di Village Mall sebab ade PC Fair... time b pulak nak shoping barang die... hhuhu.. sebelum b hantar ku pulang semula ke hotel.. kami makan die kawasan yang berdekatan...

penat sungguh ari nie.. dari pagi sampai malam...
tq b sebab merealisasikan ape yang mi nak.. hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...