Tuesday, August 17, 2010

Malas mandi semakin pulih

Aku memang malas mandi...
tapi tu bukan penyakit..
tapi satu kelebihan kat aku...
sampai aku dapat title ratu..
macam ratu la...
ratu tito, ratu air mate, ratu gayut,
dan malas mandi tergolong dalam ratu malas...
ntah la.. mmg aku dah terbiase kot..
dlu mase paling aktif aku malas mandi,
bile time cuti sekolah, sebab...
dari pagi sampai malam dok ngadap PC main game...
game yang suke aku maen dulu pacman n
yg paling ralet skali the sim...
sampai lupe nak mandi...
mayb dari sebab tu la aku malas mandi...
rekod paling lame pernah aku pegang 24jam..
hehe bagi aku tu biase je...

Sejak blaja di poli jarang da aku berpeluang
nak buat hobi tu, skali skale je..
sebab cuace sane panas,
setiap ari paling kurang mst dua kali,
tapi klau panas... byk kali

bile dah abis blaja, dok umah...
ape lagi kegiatan lame ku kembali..
setiap ari sekali je.. hehe
kusyuk ngadap fb je..
siang malam dok pantau bisnes kt fb..
lg pun aku x rase bploh pun...
so xde rase nak mnd pun.. hehe

Tapi sekarang... :(
xboleh da.. sejak keje nie..
pagi petang kne mnd..
mnd pagi la aku paling x ske,
sebab air kat umah nie sejuk..

so, ini di kire satu perubahan la kan..
dan boleh diganggekan.. hehe
tahniah syairah.. anda berjaye
mnd 2x dalam sehari.. hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...