Wednesday, August 25, 2010

Dahagenye

Hari nie , betul2 menguju kesabaran aku . cukup dahage betul . rase penat sangat . tapi ari nie ari rabu . klau ari isnin tu lain la cite . aku rase penat sangat sampai rase xmo keje da . nak dok umah je . hehehe

kat opis tadi aku rase nak sepah2kan je . rase malas nak buat ape . da la hari nie aku kene vouching payment voucher . lagi la buat aku ngantok . sumenye ade 6 bank . tapi ari nie aku baru abiskan 2 je .

rehat slalunye aku balik rumah , tapi bile dah masuk opis balik kul 2 tadi . aku rase dahage gile2 . aku rase nak turun je balik g 7e kat bawah . nak beli air sejuk . lagi la buat aku dahage bile pk camtu .

aiii... dugaan2 . rase lambat betul jam ari nie begerak . walaupun aku dah penah cepatkan (7min) jam kat opis tu dulu mase aku praktikal . hehehe . agaknye kene cepatkan lagi kot . huhu



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...