Sunday, August 22, 2010

sinopsis hari ini...

3.00 am
hp berbunyi, call dari b..

abi : hello mi,
aku : ye b, nape?
abi : b x blh tito, b tgk gmba mi.. time kua ngan b mase bufday mi tu mi pkai seluar mane? b x prasan la..
aku : seluar ape? bla...bla...bla...
(aku dah stat naik angin...hehe)
actually abi memang saje kacau aku tito, sebab klau aku tengah mamai, mesti aku marah die.. hehe


Lepas sahor aku x dibenarkan tito oleh mak , sebab mak nak mintak tolong pukul butter.. gune tangan. lagi sedap dari gune mesin bancuh tu . so, aku pun kerah tenage . da lame x buat, makin x betenage, slalu 2 butter je. tapi kali nie 3 skali, patah tangan, hehe awal betul mak stat buat kuih raye thn nie.

selesai je adunan, aku mengonlinekan diri, pantau bisnes, kejap2 tolong la mak wat biskut tu, ingat kan pas tolong mak nak tito, tapi terkusyuk pulak tengok tv cite karton. mickey mouse..layannn.

dalam pukul baru 10 baru aku tito, aku dengar mp3 untuk bagi tito ku lg nyenyak, tapi bile sedar, mp3 ntah kmane..hehe aku mule sedar pun sebab b call jugak, So ape lagi... aku pun bla...bla...bla...
(jangan la sape nak kacau aku tito.. mst kene sembo pnye..hehe sory ye b.. mi x sengaje)

sambung tito balik dan sedar semule jam 3.00 pm.. aku call b, tapi b dah lain, sebab aku mara die td.. hehe so aku pn senyap jela. lepas solat asar, aku gerak g cheras nak berbuke kat umah makcik aku. ari nie aku mkan tambah, hehe sedap sungguh. walau pun lauk simple je.. mayb lapa sebab bynk mara kot.. hehe

aku pulang semula ke rumah dalam jam 9.00 selesai, ape lagi teruskan usaha memujuk abi.. hehe aku nie x pandai pujuk, tapi aku suke dpujuk, klau ikutkan, aku nak tunggu b je pujuk aku td...hehe okla, semua da selesai..

dan sekarang aku pun nak stop menaip, sebab jari aku da saket tekan space bar yang hanna sorakkan nie... daa!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...