Friday, August 13, 2010

Kenape Malas Sangat Nie...

malas.. malas.. malas..
bukan malas, tapi sebab xde energy kot.. so jadi malas nak buat sume bende..
macam mane la keje nanti... huhhhh 
skang pn aku tengah keje,, tu yang malas... keje aku kat umah nie selain dari pade makan... ooopsss bulan pose mane ade makan sangat... sebulan aku dapat rm50 upah gosok baju along aku nak keje.. kemeje je la... seluar die gosok sendiri... xde la byk mane pun baju yang die bg, seminggu dalam 4 helai je.. hehe keje mudah tu pun aku malas lagi... sejak dok umah nie.. elaun belanje pun kene potong.. sebab xde income.. arap duit yang along bg kat mak je... tu pun aku x reti nak bersyukur lagi.. klau tengok dalam rancangan bersama mu tu, ramai lagi yang susah lg trok dr aku... huhhhh
nak merungut pun x boleh, sebab aku yang malas nk cari keje.. hehe... macam2 alasan aku bg bile mak cakap pasal keje, sepupu nak kawen la, konvo la, nnti susah dapat cuti la... hehehe nak seribu daye, x nak beribu2 alasan aku bg... so, skang konvo da selesai... no more reason!!! so ape lagi... kene la carik..

klau nak kate aku x cari, dah byk da aku isi borong online yang ade keje.. slalu je aku chek kat job malaysia n macam2 lagi la... tapi xde yang best... aku memang demand lebih.. klau boleh aku nak keje yang macam time aku praktikal.. waktu keje dari pukul 9am - 5pm pastu sabtu ahad cuti... xmo ot... hehe pape je la ira oii.... ko nak camtu bukak cmpany sndiri la senang.. hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...