Thursday, August 12, 2010

Terkenang

bile ingat balik mase bulan puase tahun lepas... memang bayank kenangan... puase tahun lepas la abi mule jumpe aku secare live... die jela.. tengok aku... aku xtau pun die g jugak kat bazar taman mahsuri tu... die tengok aku dari jauh.. mase tu.. die kate.. die x branie lagi nak berdepan... dah 3bulan kenal stil mengharapkan msg je... sampai ari tu.. aku x pernah tengok lagi orang yang bername Tuan Ahmad Firdaus yang siang malam aku msg.. ade jugak aku try call die.. tapi klau no. kl.. mesti die x angkat punye... terpakse lah aku beli no kedah mase tu.. semate2 nak dengar suare die..(gedik je aku mase tu..) tapi ape kan daya pandai mane pun idea aku.. pandai lagi die.. mase tu.. die cume bg name die Ahmad Rizal... so aku call la konon nye aku student die... sebab die ngaja kt ILP mase tu... aku try je la.. bile aku sebut je name Ahmad Rizal... sah2 aku dah kantoi... ahahahahaha pandai die ckp time tu... aku da sala step, kebetulan  pulak die x ajar student pempuan tahun tu... geram betul aku... inagt kan pkai no kedah boleh siasat sape die... huhhhhhh tp xpe... dpt jugak dgr suare die... dlm bulan puase tu jugak.. die sent gmba ikut ym... 1st time tengok.. aku x caye.. muke die sebijik macam Aflin Shauki.... aku still x percaye smpai la aku jumpe die.. betul2 depan muke aku sendiri... lame2 tgk x same pun dengan Aflin Shauki ....lepas raye baru kami berjumpe... mase tu la aku lafazkan akad nikah.. hehehe.. dengan rasminye aku jadi milik die...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...