Sunday, November 28, 2010

Seronok bersame mereka...

semalam, ak dengan baik hatinye bawak hanna n gg kua jalan2... memang aku dah rancang nak bawak masuk petrosains untu kali yang ke berape tah... tapi, disebabkan cuti sekolah, ramai pulak yang berminat nak masuk, sampai kne masuk ikut slot. kami sampi pukul 12.15.. tapi boleh masuk kul 2.30... so aku tak jadi la masuk.. sebab aku dah janji nak kua dengan membe aku kul 4...


so, aku bawak mereka masuk kinokunia, tgk buku2 kat sane, hana kemain suke lagi tgk buku2 princess... siap dance pusing2 macam princess... klaka betul... hana2... bile aku mule bosan, aku ajak gg turun tgk wayang.. aku dah siap beratur.. tp hana pulak takut nak masuk.. die xmo... terus die merengek... pastu... boleh pulak die terus belari kat restoran.... "nya-nya... nak mamam nie... nak mamammmmm nie" naik malu aku... mesti org pk aku tak bagi makan kat hana... hehehe klau kedai maple ke xde.. boleh aku layan je kehendak hana... nie tak... die ajak aku masuk "Chillies" ok........!! mane nak mampu aku baya... hahaha tula, dedi n mimi dah biase sgt aja die mkn tmpat2 cmtu....


teros aku dokong hana, ajak gg turun.. g kedai mainan pulak... sampai2 je depan pintu masuk hana jerit.. " dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" die buat mcm kedai tu die punye lak... habis semua patung, baer die pegang... lepas tu, die boleh bantai dok bersile pulak main permainan lappy for kids.. segan aku... hehehe...


dekat 20min dalam kedai toys... aku ajak gg main kat playgground... dari cuace panas, sampai nk hujan... baru kami masuk balik suria klcc... lepas main, aku ajak makan kfc. sebab lately, hana suke kfc.... aku suro gg n hana dok jage meje... pastu hana boleh datang kat aku pulak... pastu suro layan die dance, pusing2 macam princess sampai terkene pakcik yang berato blakang aku... hehehe


pena nak cite dah, baju tak kemas lagi nak g legend nie... dipendekkan cite, pas makan kami tros balik, dalam bas... hana belagak nak dok sit tu sorang je.. xmo kasi gg dok kat sit yng same.. nasib bas tak penuh, aku pun pindah dok tempat lain.. hehehe

 walaupun tito dlm kete mase pegi... teros ceria bile nmpk klcc
 sebok dengan buku princess
 hana rambang mate.. hahaha
 kusyuk!!!

 berlari sambil tgn mengepik ketiak.. hehe


 dah penat daaaaa.....
tq nya-nya.....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...