Friday, November 5, 2010

Further Study

bulan september aku terlepas nak apply PLK kampus UUM kat kl nie.. mak nak aku sambung sampai degree AT LEAST!!! huhhhhhhhhhhhh.... keje dah seronok.. mule rase malas je nak study...

sekarang intake januari PLK UUM kampus kl dah bukak sampai 25 november nie.. mak suro aku apply, aku boleh je nak apply. tapi bile pk balik, n bile dah balik dari seminar semalam... aku rase cam x sesuai je aku nak sambung kat sane... sebab kos yang ditawarkan hanya ade 3 je...

Bachelor of Business Administration with Honours - BBA (Hons)
Bachelor of Public Management with Honours - BPM (Hons)
Bachelor of Communications with Honours - BComm (Hons)

xde pun yang aku minat.. mayb paling trok pun aku akan pilih business, nak buat PLK memang susah kalau dalam bidang perakaunan, ade pun kat uitm shah alam, macam jauh pulak aku nak g klas.. huhhhhhhh

dilema betul la... aku rase aku nak keje pas abes blaja nanti dalam bidang audit or akaun jugak.. aku dah mule rase seronok dengan keje aku... aku tak rase pun nak keje dalam bidang lain... pening jugak aku nak pk pasal nie..

harap2 ape2 pun keputusan yang aku akan buat, aku akan cube terima dan buat dengan sebaik mungkin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...