Wednesday, November 10, 2010

Aku di Terjah.... hahaha

tajuk entry pun dah tau kan....
aku di terjah... hahaha
macam cite melodi pulak..
tapi bukan Nas Ahmad yang terjah aku.. hehe

tgh aku kusyuk main game spider solitaire...
hp aku bunyi beep... tgk name "muni"..
apahal lak.. aku ingat nak kirim beli pape aku balik keje nanti...

muni dok tnye, mr.wong ade x? opis aku naik tangge yang mane satu...
pastu cakap dah ade dekat depan opis..
aku pun terus kua dari bilik komputer menuju ke pintu...
tengok hana n dede die tgh naik tangge..

aku mule2 malas nak bagi dieorg masuk..
takut mr.wong datang tetibe..
susah aku nak jawap..
tapi setelah aku uhsya kete die kat bawah..
aku pun bagi la dieorg masuk..
cian pulak... dgr hana sebok sebut, "work nyanya"
banyak kali....

bile dah masuk tu, ape lagi...
macam polis la dieorg..
tgk sane sini...
sempat jugak la kami snap2 gmba... hehe

sebagai tanda penghargaan... hehe


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...