Sunday, November 7, 2010

Terpakse

haaa.......
ape yang terpakse tu...

sedih betul la.... blog lame aku kene block.... bukan x boleh bukak, tapi agak menyusahkan... geram jugak aku, mengikut ape yang abi cakap, ade orang report kat google, mengatakan blog aku merbahaya atau pun x elok....

aku pun tak pasti, macam mane boleh jadi camne.. mayb jugak spam2 yang slalu menyemak kat chat box aku.. huhu, aku mule godek2.. aku delete chat box, calender, n ade beberape lagi.. tapi tetap sama..

anis bagi tau cara lain, tapi mungkin mende tu xboleh jugak.. so, aku search kat google macam mane nak unblock blogspot.. naseb ade jugak carenye.. huhhhh
lega cket, tapi dengan care yang die tunjuk, hanya dapat selamatkan post n komen je, yang lain2... terpakse dkorbankan.. huhhhh

aku xde la rase sedih sangat, sebab aku bukan follow ramai orang pun. yang follow aku pn x sampai sepuluh.. hehehe harap lepas nie, xde masalah da...

so, dengan blog yang baru nie. aku amek mase cket untuk make over balik blog aku, sementare waktu, ini jela yang termampu.. huhu




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...