Sunday, November 7, 2010

Malam Yang Sejuk

kalau tak sala perhitungan aku, dah seminggu ampang tak hujan... petang tadi memang dah turun cket, tapi kajap je... malam nie.. dari kul 8 lebih sampai sekarang, stil hujan walaupun tak lebat..

alhamdulillah, minggu lepas je, dah 2 kali hidung aku bedarah... panas sangat la tu... so, bile dah hujan nie.. tito malam nie mesti nyenyak... jangan sampai terlepas suboh dah la.. hehehehe

ok, satu lagi mende yang aku nak cite...

mengenai blog aku nie, aku pun xtau pasal blog aku ade Reported Attack Page bile masuk view tengok blog, aku pun tak paham... geram betul la, kene ignore baru leh masuk blog aku...

abi kate, google cakap blog aku ade mende yang merbahayekan.. aku pun tau tau ape... virus ke??? huhu.. ntah la... harap2 bukan la... klau x, terpakse la aku buat blog baru.. huhu

malam yang nyaman,
menggamit memori nan syahdu,
sendirian tidak berteman,
mimpi dikau yg ku rindu. 

 GOOD NITE  MY DEAR
SWEET DREAM
LOVE U MUCH!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...