Saturday, November 13, 2010

Yang mana satu ?

ish...

pening . serabut . malas .

tu yang aku rase bile kene pk pasal nak sambung study nie... macam yang semua orang tau, aku tengah keje kat tempat praktikal dulu... oleh disebabkan aku dah 3 bulan kat sana dengan gaji yang agak ok... mak mencadangkan n lebih kepada "menyuruh" aku sambung degree secara out campus di uum cawangan kampung pandan.. dalam bahasa malay nye PLK iaitu pengajian luar kampus..

aku tak kesah pun.. mane2 pun boleh... memang secara jujur nye aku lagi suke Plk daripada aku masuk study full time balik.. Penat!!! aku dah malas nak dok jauh2 n abeskan mase.. tapi sekarang, yang aku kesahnye.... 
kos yang ditawarkan hanyalah "Public Management" je...

tuuu..... yang menyerabutkan otak aku sekarang nie... boleh ke aku bawak kos tu? boleh ke? boleh ke? mesti banyak subjek bace dari kire... 
huuuuhhhhhhhhhhhhhh

tapi kan, bile pk balik... klau anis dulu dari aliran sains boleh catch up akaun... yang baru nak kenal ape itu akaun boleh jadi power sampai meletup result.. xkan aku tak boleh... xkan aku xnak kembangkan langsung otak nie.. asyik nak tekan kalkulator je...

huhhhhhh....
ntah la...

adekah saya akan membuat perubahan yang begitu drastik dalam hidup saya?
sama2 kita tunggu kesimpulannye.....

hahahahahahahahahaha :O

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...