Wednesday, December 1, 2010

Lagi-lagi Legend

kenape hidup aku mesti ade kane mengene ngan legend? hidup kan.. mesti la... semua orang ade legand dieorang tersendiri... tapi aku bukan nak cite pasal legend tu.. legend yang aku maksudkan adelah Legend Hotel.

hahahahahhahaha....
bercuti di legend hotel telah pun menjadi peristiwa wajib yang harus dilaksanakan oleh ahli keluarga aku.. sejak mak join jadi member legend world wide, holiday setiap tahun mesti ade.. kaling kurang mesti 2kali setahun..

kali nie, mak pilih legend kl je, sebab hari percume yang tinggal untuk tahun nie, adelah hari bekerja... so, x boleh pergi jauh2... lagi pun... dah 2,3 bulan yang lepas kami dah pergi legend d cherating...

cherating best, sebab tepi laut, suasane sangat seronok... tapi legend kl best jugak, sebab bawah hotel merupakan tempat shopping.. heheh boleh kate semua ade... kfc,mcd,pizza,auntie anne's, starbuck, sr, kenny rogers roasters. klau kdai bju lak terdiri drpade Voir, Giordano, soda, Levi's n byk lg... kdai kasut pun byk.. rambang mate kalau turun the mall..

yang best kt legend kl jugak, swimming pool sampai 10 kaki... pastu ade jakuzi n sauna... sgt2 best... klau boleh xmo balik umah.. hehehe sebab seronok pnye pasal, ari selase aku g keje dari sane... hehehe

 gamba dari tingkat 22
swimming pool tingkat 11..
 lengkap semua.. tapi mak dah masak siap2 kat umah.. 
 hana kate die tgh buat work

 bilik aku n rara... 
aku mam mcd senyap2.. xmo budak2 ikut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...