Monday, November 15, 2010

aku yang berusia 5thn

dede yang giler....
telah menjumpai gambar semasa kami menjadi kanak-kanak riang.. siap scan upload dlm fb... geram betul aku dengan itu budak... kasi malu sama gua aje... choiiiiii.... saye rase mahu cekik aje die... benci tau... xmau kawan...

bukan nye sekeping 2.... berkepingan lagi... siap tag kat sedare mare aku lagi... geram nie... takpe2.. kasi chan sama die tu...

cakap pasal gambar tu, aku pun ingat2 lupe je mase aku dalam gamba tu... tapi paling aku suke gmaba alip.. sebeb die sangat chomellll..... geram betul tengok... gamba nie sume kebanyakan nye atau boleh cakap semua lah... bile aku balik rumah kat PJ... dan kat kampung mak zizah di rembau....

alip yang sangat comel mase nie...
 
 aku pun x ingat mase nie..
 
sunway lagoon... yg ke brape kali pn aku x ingat...

gamba nie mmg aku ingat sngat.. hehe
sexy giler doh.... malu aku...
cik bedah... hahaha
 
 lip, ko memang comel gile doh... geram tgk rambut ko..
 kaki aku luke jatoh kat sungai..
 sepupu di rembau... x suke rambut tuuuuuuuuuu....!
 mase nie aku memang dah prasan cantik giler bile pkai cekak tu.. hehe
nie je satu gamba gg ade skali... x macam pmpuan pun kan.. hehe


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...