Sunday, September 19, 2010

Tag dari anis lagi..

sememangnye dari anis je aku akan dapat mende2 camni.. tq kat anis.. sudi tag ira.. tanpa berlengah.. jom jawap..

1.Raya tahun ni jatuh pada hari apa ?
ari jumaat klau x silap... hahaha

2.Berapa umur anda pada raya tahun ini ?
12 tahun... pecaye la... :D

3.Koleksi duit raya terbanyak ?
thn nie x banyak.. x semua org bg sbb aku da keje. tp byk jgk.. hehe

4.Baju raya warna apa dan berapa pasang ?
ade 3 pasang, purple paling aku suke... pink tun raye ke3.. purple colket along yg sponser.. tq along!

5.Kueh raye ape yang korang pakar buat?
semunye aku x pakar.. aku cume pakar makan je.. haha

6.Hidangan wajib semasa raya ?
kt umah aku xtau la... nasi himpet n kuah kacang kot..

7.Kueh dan hidangan feveret korang time raye
nasi himpet n lode ke lontong? aku pn x pasti..

8.Raye tahun nih meriah tak ?
biase je... tp ok la...

9.Raya paling meriah tahun bile ?
mase aku beraye sebagai student.. sebab dapt duit raye byk...

10.Raya keberapa sambut dengan pasangan ?
hari2 sampai la sekarang.. haha

11.Pernah dapat kad raya ? Yang paling banyak berape ?
penah la... x ingat bape.. yg klaka.. kawan aku jiran sebelah umah pun pos gune setem.. haha

12.Berape kad raye korang dapat tahun nih ?
xdapat pun... haha

Tag 6 kwan korang !
kene 6 orang ke?
aku x ramao follower..
so, aku tag kat nurul je la.. hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...