Saturday, September 11, 2010

Raye ke2... penat

aku bgun kul 10.30..
mak suro kmas umah..
sebab petang kang dierng akn dtg raye umh aku..
kul 12 aku kua g serbu umh pertame...
hampir sesat lg.. sebab slalu die wat kt umh cheras..
kali nie wat umh jln kucing kl...

tp sebelum kua umah sepat kami snap pic.. untuk baju raye hari ke2...






sampai2, tros mkn tgh ari..
lpas tu aku bergerak g mak nenek aku pnye adk...
kat keramat dan seterus nye umh pakcik aku kat setapak..
lepas tu tros balik umah..

sampai umh, siap2 nak masak...
kalut masak.. smpai tgn aku kne minyak panas..
saket2...
selang 30min lepas tu..
sedare mare aku sampai...
dari kul 4.30 sampai kul 8..
x henti2 org datg..
pas satu, satu kete datang..

aku dok dapo je la...
baso pinggan, gelas,
isi air.. tambah nasi...
penat berdiri...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...