Monday, September 6, 2010

Gamba Konvo da Sampai

balik rehat lunch td.. aku tengok dalam peti surat ade sampul besar name aku.. memang aku dah agak sampai ari nie punye... hehe excited la nak bukak.. xdan nak bukak tudung dulu.. teros bukak sampul nak tengok gamba aku...

peerrrrrrrrrrr.....
dahsyat la... memang aku x puas ati.. hahaha
tengok gamba wat aku saket ati je.. x cantik langsung ( maksud aku, bukan aku yang xcantik , tapi gamba tu yang macam ade yg x kene je... fail betul la sape yang snap gmba aku.. maybe jugak lightng die x bagus kot..) macam aku pandai sangat nak komen gamba.. tapi tu la yang aku rase... klau la abi yang snap.. "mesti cantik".. hehe

ade dua keping je yang die bagi.. dan satu cd... dalam cd lak ade 1 gmba je.. time naik pentas amek folder tu aku rase macam banyak kali je die snap.. ntah pape tah.. rugi aku baya je... nampak nye kne la aku anta kt abi dulu.. suro cantik kan.. sebelum aku frame kan.. hehe (boleh kan b.. :) )

Tapiiiii......................
yang best nye dalam gamba tu ialah... ade pulak terselet nurol... die tengah tunggu giliran dekat tangge... sedangkan lepas aku, patutnye wawa.. tapi wawa nampak sipi je kepale die... tu yang paling best.. tq jugak la kat brother yang snap gamba aku nie.. hehe ade la kenangan.. n yang pasti nye.. "du.. mu pun akan masuk dalam frame aku skali.. kenangan konvo same2" suke2...

selain tu jugak, ade jugak terselit Puan Norapiah.. lect yang aja aku tax... nurol kate tu lect kesayangan aku.. hahaha sebab ape nak tau x, aku suke lawan cakap die n suke tengok kasut tumit tinggi tebal die setiap kali ade klas... hehe dan jugak, baju lect nie pun kadang2 cantik, die suke pakai baju kebaye... kecik molek je lect nie... sebab tu aku suke tengok kasut die.. hehehe
"sory ye puan, saye hanye luahkan ape yang terbuku dihati"

gamba nie aku dah kecikkan, so.. mu nampak kecik je la du.. hehe

bile tengok gamba konvo along aku.. mase die blaja UUM lagi cantik.. besa lak tu... nie yang wat aku saket ati cket.. da la nnt nak letak gmba aku sebelah gmba die... xpakai topi konvo lak tu... abi dulu time diploma pun pakai topi mase blaja kat ciast (Centre for Instructor and Advance Skill Training)... geram betul la.. nak sala kan polimas pun x boleh.. sebab sume poli memang x dapat pakai..

nak request boleh x... kalau ade rezeki aku sambung blaja... boleh x nnt klau time konvo.. aku nak abi yang snap gamba aku mase amek segulung ijazah.. hehe
aku tau.. mesti x dapat punye... huhuhu

okla, aku nak buke pose..

~SELAMAT BERBUKE PUASE~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...