Tuesday, September 7, 2010

2hari lagi

stat ari nie, aku dah xde mood nak keje...
mood lebih kepade raye la...
nape ekk??
aku tau...
sebabnye... aku nak makan banyak2...
x saba nye nak makan...
dan sebab kedua...
aku dah x saba nak keje lepas raye...
tau x nape?? haaaaa
meh nak bagi tau..
sebab aku nak makan kat opis... hahaha
aku nak beli bekalan untuk opis..
bile bosan2 boleh aku makan.. hehe
dah seminggu nie aku asyik tebayang je..
braekfast kat opis...
sebab depan 7e tu ade jual nc lemak, mee, bihun n macam2 kuih..
tapi yang x syoknye.. kueh mahal.. x macam kt kedah..
1 kueh = 40sen..
mahal kan...
tapi x kesah la..
aku nak mam jugak..
teringat lak aku time dok jitra,
anis tolong belikan bihun..
aku get ready bawak sudu dr umah sebab nk makan dalam kelas...
tq anis... pasnie saye kne beli sendiri dah la.. hehe
bukan mak x masak pg, tapi aku da bosan makan nc je...

x saba nye... raye n lepas raye..

bak kate abi..

"SELAMAT MENGGEMUKKAN BADAN... MI"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...