Monday, September 27, 2010

keje hari nie... best!!!

ape yang best sangat tu???
biase je... keje aku.. audit la...
walaupun aku sorang je kat opis.. tapi bile aku diberi tugas yang membuatkan jari2 aku menari2 atas kalkulatur... aku amat teruja... suke ok!! xde la bosan sampai boleh buat aku tito.. hehe

tugas aku ari nie..
macam biase... chek GL.. kjap je.. tu x bosan sangat.. pastu dok depan komputer untuk masuk kan amaun berdasarkan GL... biasenye aku akan buat 40% dari yang sepatutnye.. sebab aku slalu sangkut bile kire Cash flow (aliran tunai)... bile aku buat kunci kira2 n imbang lak tu.. so aku saje cube2 nasib nak wat cash flow.. saje nak wat takat mane aku tau... bile sampai hire purchase .. aku jadi gile cari.. at last.. dapat jugak... yeaahhhhhh... sukenye.. puas ati aku... hampir sepenuhnye aku buat sendiri... 10% lg aku kene serahkan kat mr.wong untuk die setelkan.. hehe.. macam aku lak bos.. sume hasil keje aku, aku bg mr.wong yg chek.. hehe

lepas lunch tadi.... aku betulkan 1 cmpny yg last week aku buat out 10sen... bile mr.wong da bg amoun yg betul.so aku try buat cash follow lagi... tp ade something yg x lengkap.. so, mr.wong yg selesaikan...

akhirnye, mr.wong bersuara... berkate...
" bagus ar u.. saye tidak memberi kiraan hire purchase.. u sudah mendapat balance... ini baik... gud.."
aku pun senyum jela... hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...