Wednesday, September 15, 2010

mak tego...

aku sedang kusyuk mengadap cermin..
maklumlahh.. umah aku byk cermin..
n memang aku ske lalu n benti depan cermin tuk tgk diri aku.. :)

tibe-tibe mak bersuare

mak : angah... berat mak dah naik..
aku : haahhhh.... nak timbang lahh..

(bergegas aku ke bilik mak untuk naik atas penimbang)

aku : aaahh!!!!!!!! berat da naik... selalu tanda garis merah tu tepat kat 50... tp td aku tgk die da lari.. 51.5kg.. cket lg nak naik 52.
tidaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....
mak : berselere sangat makan 2,3 ari nie.. mak tengok pipi angah pun dah naik cket..
aku : xmooo makann!!!! (tp, sok baru ingat nk g mam mcd... :'( )

ape nak buat nie... memang x dinafikan.. selere aku memang menjadi2 pas puase nie...
muke aku lak, makin segar je jerawat maharajalela... nie angkara kuah kacang la nie.. gerammm2

gim?
yoga?
jogging?
diet?
mane satu nak buat dulu nie...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...