Sunday, September 19, 2010

Ke Kuala Lumpur City Centre

sebenarnye aku x rancang pun nak kua g mane2 ari nie .
tapi pagi tadi dalam kul 10.30 b da call kejutkan aku bangun . b jeles aku tito lame2 . dulu, mak slalu pesan tau b . x baik kacau baby tito . so b anggap la mi macam baby . hehe boleh mi tito lame siket . hehe

mule2 tu rase malas je nak bangun teros . rase nak sambung lagi tito pas cakap ngan abi . tapi bile abi cakap b xmo kua ke ari nie . baru aku teringat . aku memang patut kua pun . nak g cari hadiah tuk b . takut nanti xde mase dah pasnie . tambah pulak abi bagi aku kua sorang ari nie . saye nak suro aku jalan2 kl . b nak aku jalankan balik aktiviti lame aku merayap kl dengan jalan kaki sebagai exercise memandangkan aku yang semakin malas sekarang nie. mule dari klcc pastu sg.wang, bkt bintang n time square . huhhhhh seronoknye bile ingat mare tu . memang dari dulu lagi aku memang suke kua jalan sorang2 .

tapi sebenar nye . aku xde idea langsung nak bagi ape . so , saje la kua jugak jalan2 mane tau idea datang . so , pas sapu umah n makan . aku bersiap2 nak kua . dalam kul 12.15 aku kua umah . n teros dapat bus . sampai klcc dalam kul 12.40 . turun je bus b tros 3G . sepat la 3,4min . da lame betul aku x g klcc . banyak kedai baru n kedai pun dah banyak tuka tempat . last aku g pun bawak gg n hanna g masuk muzikal kat petrosains . tu pun terus g sane . x rayau mane2 pun . tapi klau last aku kua sorang2 memang aku x ingat . dah lame sangat aku x kua jalan sesorang .

aku memulakan perjalanan dengan urusan d maybank dulu . selesai je d maybank aku terus bergerak masuk ke kedai hadiah yang ade .  tapi xde yang menari . hadiah kat situ sume nye lebih kepade hadiah untuk bufday gurl . so aku kua kedai n meneruskan langkah seterusnye dengan aktiviti window shopping . hehe saje nak tengok2 barang . x banyak pun sale . pikiran aku lebih tertumpu kalau la b ade kat situ mase tu . lagi best . aku x saba nak bawak b rayau satu klcc sampai b penat . (b cepat2 la dtg kl.. mi x saba nie) dah penat aku turun naik kat suria klcc tu . aku tros masuk kfc . aku makan set zinger buger. sedapnye . dah lame x makan kfc . disebabkan perot pun dah kenyang . ini membuat kan aku lagi malas nak bergerak . aku pk nak terus balik je . x larat nak jalan jauh2 dah . lagi pun kaki aku dah stat saket . x sampainye nak menapak sampai time square.

sebaik je aku lintas kua dari klcc teros dapat bus . aku pun naik tanpa berlengah lagi . dalam bus b ade msg suro benti kat ampang point . jalan2 kat sane pulak . tapi aku kate x best kalau jalan xde duit . b kate benti je nanti b transfer . tapi aku xmo . best lagi klau b dah ade kat sini nanti . so , aku tros balik umah . seronak n best sangat walaupun hanye kua ke klcc untuk makan kfc . sebab aku memang suke kua sorang2 . tq sangat2 kat b sebab bagi mi peluang nie.
terima kasih daun keladi,
kalau boleh mi nak lagi.

hehe (*.~)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...