Friday, September 10, 2010

Hari Raye Pertame...

raye pertame....
bangun kul 9.30...
bersiap untuk pergi ke cheras...
tu pun puas mak bangun kan...
hehehe

siap lengkap berbaju purple...
bergerak dengan perot kosong...
sampai teros melantak...
dimulakan dengan mee kari...
disusuli dengan lepat pisang...
seterusnye nasi ayam...
diakhiri dengan lopi...
xsempat menjamu roti jala...

selesai umah mak ila.. aku relax.. kekenyang... tunggu orang datang dan layan mereka.. duit raye pertama dapat dari kat inda.. walaupun die xde kat sane.. tapi mak ila yg tolong sampai kan... boleh dikatekan semua sedare mara berkumpul kat sane.. sebab nenek ade kat sane...

ayah datang dengan abg amer n kak ani..
bersame sekali anak buah ku asyraf...
selepas tu, aku ikut mereka pergi beraye ke rumah atuk sebelah ayah kat PJ...
semua pak sedare n mak sedare ade.. semua pakai baju sedondon wane biru.. fmily aku je purple...hehehe

kat umah atok,
aku makan nasi empit n rendang ayam...
sedap jugak..
dan tanpa berlengah aku ajak mak pergi umh yg seterusnye..
mak xtau jln kl.. so kami redah je..
sampai 3 kali sala simpang n kene u-turn..
hehe

umh ke3
aku makan nasi ayam lagi..
sedap.. sebab tu aku mkn...
umh ke empat..
mam nasi impet n lodeh+sambal sotong..
sedap sgt.. tiap2 raye mmg aku suke umh ke4..

kenyang sangat.....


hahhhhhh...
sebelum terlupe...
aku nak tunjuk...
baju raye aku..
hehe
yg aku kene mara sebab beli mhal sgt... hehe

siap sedia pergi beraye...

aku n si GEMOK




gemok, mummy, aku


gg  x byk dalam gmba,... lg pun die sebok nak main je...
sayang sangat.. gg cantik pakai tudung...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...