Sunday, September 5, 2010

ape2 je la tajuk die... xtau nak boh ape.. :)

ape yang aku nak cite.. xde story yang best pun yang boleh dijadikan bahan bacaan malam nie.. ari nie dok umah je.. petang along ajak g shoping.. pastu buke pose.. xdela syok mane pun.. biase je...

esok budak skola da stat cuti raye.. jeles nye, klau la aku masih blaja lagi nie... syok woo.. cuti raye... best2... x saba nak raye.. boleh makan banyak2... sampai saket perot... tu la aktiviti aku setiap tahun... makan x ingat dunia... pastu saket perot, boleh dikatekan setiap rumah yang aku g raye mesti aku akn tinggalkan sisa kumbahan aku.. hahahahah

bile cakap pasal makan, 1 bende yang aku x boleh mkn time raye... klau x, rosak mood raye n mkn aku.. aku x boleh makan lemang. nnti mule la pale aku berpusing.. pening... langsung xde selere nak makan. aku akan dok temenung tgk orang lain makan... huhuh

slalunye, aku lebih suke makan makanan berat yang dihidangkan daripade makan kuih raye.. kenyng macam mane pun aku akan makan jugak kalau nampak makanan tu sedap... memang setiap tahun time raye aku blasa je... x ingat ape dah... skali setahun.. sebab raye aidilfitri je banyak makanan, klau raye aji x best pun bg aku..

okla.. cukup sampai sini.. kenyang sangat, xleh nak pk ape da.. hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...