Tuesday, September 28, 2010

abi dah dapat?? :D

semalam aku pos kueh raye kat abi...
tu pun mintak tolong mak yg pos kan...
sebab aku xde mase nk g pejabat pos...

sebenarnye,
dalam kotak tu.. bukan saje ade kueh raye.. malah aku letak kan kad anniversary n 1 box hadiah bufday b... walaupun bufday b lg sebulan.. aku saje bagi awal... memandangkan pasnie... abi akan dok di penang memulakan kerjaya nye seperti dulu di sane... so.. x sala kan.... ok... jom cite pasal kad dulu..

Kad Anniversary yang pertame..
anniversay kami 2 oktober. tapi saje aku bagi awal. sebab 2/10 tu b ade kat penang.. aku mule reka sebulan yang lalu... aku memang suke buat kad sendiri dari beli... dah byk mane aku bg kad kat abi pun aku x ingat... kad kali nie.. aku amek mase 3 minggu untuk siapkan... bukan susah mane pun.. tapi mase x mengizinkan tuk aku dok berjam n mengadap kad tu.. lg pun kene tunggu idea datang jugak... kad kali nie aku amek tema hitam n merah.. caler favorite abi... merah lambang cinta kami.. itam pulak lambang kekuatan... yeke??? aku blasah je.. hehe


nie adelah sample je...

bile dok kat opis xde keje.. nie la keje aku... abiskan mase cari idea buat kad... kadang2 tu.. bile mr.wong datang mengejut.. klangkabut aku simpan.. hehe.. bile da ade lakaran.. baru aku g kedai beli ketas n bahan2 yng lain... penat jugak aku nak pilih caler ape mase tu.. dekat 30min aku dok kedai tu.. hehe... yg pastinye, abi mesti xtau mi g kedai mase bile kan.. hehehe..



nie antare keje2 untuk menghasilkan kad untuk abi...

jenuh jugak buat kad nie... tapi cket pun aku x kesah.. janji b suke ngan ape yang aku buat... aku yakin b mesti suke pnye.. dah selesai buat kad... bermula la proses luahan isi hati.. cewahhhh.... kene la amek feel dulu... sebelah kad aku luahkan isi ati di opis... hati yang berbicare... tangan yang menulis.. tapi ntah knape mate pulak yang berair.. hehe aku memang cengeng cket.. maklumla.. ratu air mate... hehehe

sebelah lagi kad aku tulis kat rumah pulak.. tapi xde la berair lagi mate aku.. kene la cover cket.. sebab aku sambung wat depan muni.... huhuhu


 deng...deng!!!  nie la hasilnye...

aku sangat berpuas hati dengan hasil tangan ku... b mesti suke... walaupun simple je, tapi tetap bermakne.. betul x b?? hope b suke la... x suke pun.. kene suke jugak... hehehe

cite pasal hadiah????
sambung esok la... penat da... nak tito.. sok keje.. :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...