Tuesday, January 24, 2012

Neysa & Danny


Orait.... sementara tunggu b keluar makan . solat sudah n persiapan untuk tidur pun sudah . hanya sedang menunggu abi msg or call je. soooooooooooo... mari saya berkenalkan mereka yang sering ada dan menemani saya dikala kesunyian, kesepian, kesedihan dan ape-ape je la yang ade "ke.....an" hehehe



dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!


yang kecik comel kuning langsat belah kiri la Neysa dan yang putih bermata biru tu Danny. mereka nie saling sayang menyayangi antara satu sama lain . sama macam saya sayang kan mereka begitu juga sebaliknya . mereka berdua nie memang manja . hehehe (memang la aku je syok sendiri cakap macam tu.. dieorang nie bukan ade perasaan pun) hahaha . 

mereka bukan sahaja menjadi peneman dikala saya "ke...an" seperti yang dinyatakan diatas malah mereka juga menjadi mainan kepada hanna n gg "sometimes" (mase aku xde kat umah la, kalau x, jgn harap aku nk bg dieorg maen). 

ok, sedikit latar belakang mengenai mereka. nama penuh Neysa sebenarnya Honeysah , dipendekkan jadi Neysa. tapi hanna pelat sebut Miysa. huhuhu Neysah dah berusia 7tahun masuk tahun nie. birthday die pada 06 April 2006. sama dengan bufday saya. hehehe 

Danny pula, nama penuh Danial, panggilan manja Danny. nama diberikan oleh Tuan Ahmad Firdaus.. abi la tu... merupakan adik kepada Neysa. kenape? pelik? adik lg besar dari kakak. normal la tu.. birthday Danny pada 24 Oktober 2009. dekat2 dengan bufday abi 26 Oktober. hehehe

ok.. itu saja untuk malam ini... sambung lagi cerita pasal mereka diwaktu kelapangan yang ada..

gud nite.      

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...