Sunday, January 15, 2012

Kad Raye...

Raye ape lagi kalau awal tahun... raye cina la... so, aku juga kena la tempias2 die.. sebab kerja makan gaji dengan majikan berbangsa yang merayakan perayaan ini.. hehehe macam biase la... sebelum raye... mesti sebok... kalau bos aku sebok untuk persiapan raye.. aku pulak terpakse menyebokkan diri untuk prepare kad raye untuk diposkan kepada client2.. 





tadaaaa............ nie la antara senarai name2 company n client.. 



Mari mulakan dengan menulis alamat..... ~hand writing ok~



Ok... sudah siap menulis alamat..... 



Mari mulakan penampalan setam.... huhhhhh


Ahkirnya.... selesai 50++ kad...
dan disebabkan bos aku xmasuk opis rabu lepas.. 
sebab die ade seminar..
aku pun mengambil kesempatan yang ade pulang awal 20minit setelah selesai semua kerja... hehehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...