Sunday, January 1, 2012

lagu tangkap leleh...

memang aku mengaku, aku seorang yang mudah nanges. tgk org nanges pun aku boleh nanges skali. hahaha

sudah tentu la klau tengok ombak rindu aku leleh abis.. boleh banjir.. hehehe 2,3 kali tengok pun mesti nanges. n im sure salah satu punca aku nanges adalah sebab lagu2 yang dimaenkan dalam cite tu... terutama lagu ombak rindu nyanyian hafiz&adira.


permulaan lagu mmg aku suke, n tenang je dengar, masuk lirik yang

Adira :
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hafiz :
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

memang aku xleh dengar lirik nie.. touching abisss....



satu lagi yang menyentuh perasaan... Lara Lagi nyanyian adira.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...