Friday, January 20, 2012

apakah?

what is this???????????????


ok, meh nak cite nie... 1,2,3,4,5 mewakili Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday.
sedang sebuk mendengar arahan dari mr.wong, tibe-tibe die kata... "CNY cuti dua hari, 1 and 2. (sambil tunjuk nombor dalam gamba) so, u mau annual leave ka 3 and 4?" aku suka je bile dengar... tapi aku da ade plan laen.. aku bagi tau mr.wong, "saya xmau 2 n 4 cuti.. bcoz friday saya mau cuti.. mau pergi daftar new semester.. huhuhu...

thannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn......

mr.wong bagi tau... tak apala.. 1 n 2 public holiday, 2 n 3 u amek annual leave, saya pun amek annual leave, friday u amek study leave... u come back on monday 30th. 


hahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ape boleh aku kate lagi... senyum selebar2nye la.... hahaha ade ke study leave??? klau keje gomen ade la kot... baek nye ati mr.wong.... nie yang wat aku akan setia je keje ngan die.. hehehe aku tau, sebenarnye mr.wong memang nak cuti panjang.. sebab tu die ajak aku cuti skali.. hahahaha


aku msg kat b, die tanye kene tolak cuti tahun la macam tu... dan aku jawap, "macam mana nak tolak cuti tahun sedangkan tak tau brape banyak cuti tahunan dalam setahun... hehehehehe"


selama aku keja 1thn lebih dah.. mr.wong xpenah bagi tau berapa banyak cuti yang aku boleh amek... die pun x kire pun brape kali aku cuti,... huhuhhhhh bertuah kan... klau dapat kat orng laen.. mesti dah rembat cuti banyak2 kali.... aku selama keja nie, aku amek cuti mase daftar setiap sem, final n bile ade family oliday... dalam tahun 2011 ade la dalam 12ari kot xtermasuk mc dari klinik kerajaan. hehehehe 


sooooooo................. aku akan bercuti-cutian selama 9hari mulai esok.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...