Saturday, January 28, 2012

Bersama Hanna

Kononnye nak pergi window shopping kat Kinokuniya . maklumla, baucer belum dapat lagi . tapi dah berangan nak beli macam2. bile da sampai pulak. hanna sebok nak buku princess. adoiii.. da la tengah kering. ingat dapat baucer nnt baru nak belikan buku tuk die. huhhh teros aku ajak die keluar. hahaha

jalan2 naek turun suria klcc tu.. lepas da agak penat cket baru ajak die g makan bekdonald. haha mcd la tu. kebetulan pulak kalau beli happy meal set dapat mainan princess. fuhhhhh selamat.. kalau x. xabis2 sebut pasal buku princess.

lepas makan, kami jalan2 amek angin luar.. dan seperti biase... kalau keluar dari suria tu.. mst hanna sebuk nak main kat playground. so. aku layan kan aje... sampai die haus nak air baru masuk suria balik . lepas beli air, terlalu pulak kat depan kaunter yang ade rak buku jual buku warna... alahai... hanna nak buku cite cartoon cars. kecian pulak aku tengok. at last aku amek jugak buku warna karton pooh tuk die. yang die nak sangat buku tu sebab ade pencil kaler skali.. huhhhh

lepas je dapat ape yang die nak. tros ajak balik. hahhhhhhhhhhhhhh. aku ajk g big apple kejap pn malas. tapi aku g jugak. hehehe untuk acu gg yang tak dapat ikut sebab kene g skol. hahahaha

ok. dah la tu.. mari lihat gamba.


menunggu bas...


Nur Rihanna


hanna & princess nye..




memang nie permainan pertame yang die akan cari bile g playground klcc...


lompat-lompat...


skodeng acu kat skol...


nice.. kalau pakai camera abi mst lg cun.. 

 buku yang aku kne paw..


donat untuk acu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...