Tuesday, January 24, 2012

CNY yang membosankan.


terasa lama betul masa berlalu . rasa bagai setahun untuk menghabiskan cuti CNY kali nie . tambahan pulak duduk teperok dalam rumah sorang-sorang memang macam katak bawah tempurung tapi katak yang dah bertamadun la sebab walaupun aku hanya mendiamkan diri bersendirian di rumah tapi aku masih boleh berhubung dengan dunia luar dengan bantuan mr.streamyx untuk ambil tahu isu semasa yang aku rase menarik la . hahaha isu semasa la sangat . 

tapi kadang kala . aku rase aku lebih terok dari katak bawah tempurung . sebab aku langsung tak ambil tahu hal ehwal dunia luar terutamanya "politik" . memang aku tak berminat . so , bayangkan la macam mana aku nak survive untuk study bidang public management yang 90% isu berkaitan dengan politik & gomen . huhhhhh

tapi.... ade aku kesah.. hahahaha

so, berbalik pada cerita asal pasal cuti raya cina nie . aku hanya menghabiskan masa depan tv sambil online . family aku holiday kat PD , aku tak berminat nak ikut . that why im here. hahaha membebel kebosanan. huhhh bukan aku tak nak keluar melihat dunia tapi, rasanya macam orang gila kalau keluar tak ada arah tuju yang hanya untuk menghabiskan masa seharian. 

lepak? kawan?

memang aku tak ramai kawan kat sini, kadang2 memang rasa tak ada kawan pun ada . kesiankan , mereka akan ajak lepak, hang out, paling kurang setahun sekali je. so, tahun nie sudah. baru 2 hari lepas kami together. masa itu saja la untuk aku tau pasal perkembangan masing2. huhhhhh ape aku merepek nie.. ok, that's enough.

ape aktiviti yang aku boleh buat untuk hari nie sampai kamis? jumaat perlu mendaftarkan diri dan sabtu akan bermula episod baru sebagai student. yang paling tak sabar untuk mendaftar nanti adalah untuk menerima baucer RM200 yang ramai student ipt dah dapat cume aku je ketinggalan. hahaha mata nie asyik terbayang Kinokuniya KLCC je. hehehehe
  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...