Saturday, October 30, 2010

tadaaaaa nyam2, dap nye.....

haaahhhhhhhhhhh

ari nie adelah hari kejutan buat abi.. nak tau ape die? hahhh aku dah plan xde la lame sangat, tapi baru je minggu nie.. ari selase ari tu, aku odder cupcake untuk bufday abi. siap suro akak tu anta depan umah lagi.

disebabkan kewangan yang xdela sengkek sangat, sebab tu aku terpk nak buat camtu.. hehe aku odder kat akak yang b bagi aku cupcake mase bufday aku dulu. cake die memang sedap. mase aku punye cupcake tu, cantik2 je deco die... nice n so cute..

 ehh, sala pulak.. bukan nie... nie aku pnye..
abi punye kat bawah.. hehe

tapi di sebabkan aku cakap kat akak tu, deco untuk laki.. mayb die x banyak idea kot... pape pun, yang penting b happy dengan ape yang aku buat. b memang terkejut sangat. ari selase tu aku pos kad bufday je... so, b memang x expect aku nak bagi hadiah da, lepas aku pos pen paker bulan lepas.

mule2 nye, aku nak kek tu sampai sebelum b sampai dari penang, disebabkan akak tu nak kua dalam kul 3, bile aku call adik die era untuk dapatkan direction untuk ke umah b, abi dah pun sampai kat umah. so, terpakse la aku msg je dengan adk die.. hehehe nasib la die pandai simpan rahsia.

setelah sesat dan x jumpe rumah, akhirnye akak tu call aku, yang die dah pun hanta. 3min kemudian, b call... hehehe ape lagi..... sesi membasahkan mate la... aku tau b terharu sangat2, sebab xpernah lagi ade orang buat camtu. aku cume nak bagi b rase ape yang aku rase bile b wat kat aku dulu... terlalu happy sampai xtau nak cakap ape.. cume air mate aku je mengalir mase tu.. hehehe

ape2 pun, thank kat akak cupcake tu yang sudi wat untuk abi, walaupun simple, janji sedap. tunggu tahun depan pulak nak odder lain... hehehe



" b, mi tak kesah pasal duit pun... b lagi banyak abiskan duit kat mi... mi nak b happy dengan ape yang mi buat. :) "

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...