Wednesday, October 13, 2010

Pos Laju yang di tunggu.

ape yang di tunggu sangat tu...
hahhh...
meh cnie aku nak cite...
last week aku same2 g window shoping dengan abi..
ehh, macam mane tu?? b turun kl ke???
xdela, aku jalan2 tengok barang kat tenet je,
dah selalu sangat b shoppingkan untuk family die terutama jam
untuk abah yang gemar simpan koleksi jam... hehe
so, b saje bawak aku jalan kat web yang die slalu shopping tu.. 
b cakap cari la mane bekenan, konon-konon hadiah hari jadi aku. hehe..
due hari aku jalan2 kat sane, at last terjumpe satu jam nie. cantik.. memang aku bekenan, sebab simple n terutamanye die punye susunan batu tu same macam susunan batu kat cincin aku yang b belikan.

malas nak cite panjang, tengok je la gamba kat bawah... tu pun aku amek kat web die sebab malas nak snap n transfer masuk lappy.




bagi aku dah cukup cantik, simple je... mak pun cakap cantik n mak pun suke sangat.. mak kate, aku nie dah banyak sangat dapat adiah... nanti nak kawen, xtau nak beli barang ape buat hantaran. sumenye aku dah ade.. hehehe..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...