Friday, October 29, 2010

25 tag yang memenatkan otak aku.. hehehe

Bersedia menjawap tag dari anis....

setahu aku, aku hanya perlu ceritakan pasal diri aku dan ape saje yang berkaitan dengan aku. tapi kalau tak menepati sory la anis ye... dan yang penting, tak perlu tag kat orang lain pun... sememangnye aku xde sape yang boleh aku paskan tag nie...

ok mari mula kan...

1. nama seperti yang tertera dalam kad pengenalan, Syairah Amirah Binti Kamarudin, bermastautin di malaysia sudah 21 tahun.

2. whiterose jugak sudah punya kumbang tersendiri dan baru saje sambut 1st anniversary pada 02.10.2010

3. Sekarang bekerja di tempat aku praktikal dulu, dan opis tu memang dah macam opis aku, waktu paling sunat untuk aku tito ialah pukul 2-3pm lepas lunch sebab perot dah kenyang.

4. masih berminat untuk sambung stuty, tapi tengah tunggu mase untuk sambung study out kampus di cawangan universiti berdekatan.

5. haaahhh... untuk pengetahuan. sekarang aku giler main farmville kat fb..hahaha

6. aku tengah tunggu sumthing yang akan terjadi ESOK!!!!! hehehehehe harap sumenye berjalan lancar.

7. aku dah xde idea nak merepek, huhhhhhh pape pun aku suke ari nie hari jumaat sebab sabtu n ahad boleh bangun lambat.

8. hahhhhh.. aku skang on diet sebab kumbang cakap, whiterose die dah makin kembang..hehehe

9. aku akan pergi bercuti luar malaysia pada awal tahun depan dengan family... negare jiran je... excited nak naik flight... hehehe

10. aku suke makan udang, kueh tiaw, coklet, dan byk la.... macam wat biodata pulak rase... penat cari idea.

11. sejak duduk aku dok kat umah nie, keje pun dekat x sempat nak kua peloh, aku suke giler bile time banyak duit, sebab aku call je mcd.. tros sampai depan rumah. itu la sebab aku kembang, sebulan sampai 4,5 kali... baru aku sedar.

12. mulai esok, hingga ari isnin, aku kene cari makan sendiri. masak atau beli.. bergantung pada mood.. sebab mak n yg lain g konvo along amek master kat uum.. tinggal aku n rara gemok je...

13. Aku dah xtau nak taip apeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............

14. hahhhh, aku ade sorang anak buah, name die nur rihana, tapi kami panggil hana je, @ nana... die sangat la cerdik. x macam umo 2thn pn.. dan name panggilan aku oleh die ialah nyanya..

15. dulu aku suke kumpul aksesori, terutamanye subang, cekak pun ade. tapi abis patah sume di kejekan oleh gg n hana.

16. baru tahun nie aku mule bertudung, so hobi nak kumpul subang tu terhenti seketika, aku akan pastikan aku mule balik kumpul walaupun dah bertudung.

17. aku pernah hilang hp. tapi sekali la baru... baru pakai x sampai sebulan... hp CSL.. 2 simcard skali hilang. hilang kat mane pun aku tak tau.. geram betul.

18. aku seorang yang tak sukekan haiwan... terutama skali haiwan yang berbulu macam kucing.

19. syairah amirah merupakan anak ke2 dalam keluarga, oleh sebab itu, bukan saje keluarga yang panggil name aku angah, tapi kawan sekolah dulu pun ade yang panggil aku dengan gelaran tu.

20. untuk pengetahuan anda yang membaca, aku tak pernah bawak kete dah sejak aku langgar kete orang tahun lepas.. sampai la sekarang lesen aku mati macam tu je.. hehe

21. untuk pengetahuan lagi, aku pernah mencecah berat paling berat sebanyak 58-60kg kalau x silap. mase zaman sekolah dulu... mule kurus bile sebok tusyen tuk spm dan bekerja di klinik.

22. aku suke siti nurhaliza sejak zaman aku sekolah lagi.. waktu gg kecik, aku dah slalu tunjuk gamba citi, bahawa tula aku.. dan sekarang tengah buat mende yang sama kat hana bile ct ade dekat tb. hehe

23. aku penah anta kad raye kat ct nurhalizah, dan yang happy die reply balik.. tu waktu paling aku teruja... menjerit x ingat punye.

24. aku jugak pernah buat satu buku album gamba ct yang aku gunting bile jumpe gamba ct kat surat kabar or majalah. tapi ntah mane tah buku tu skang.

25. yeeaaahhhhhhhhhhhhhhhhh... aku berjaye buat 25 tag mengenai aku nie dalam mase 3jam.. hehehe satu pencapaian yang tak patut dibanggekan langsung... hahahaha

Siap!!! ... huhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...