Sunday, October 24, 2010

habis saket badan aku

 
aaahhhhhhhhhhh,

nie sume gare2 nak diet n kuruskan badan la, aku stat buat yoga yang dah lame aku tinggalkan. dulu kan mase time praktikal, hari-hari aku buat lepas balik keje, dari keras macam batang buluh badan aku, sampai la aku boleh lentok n lipatkan badan.

bile masuk sem 5 pulak, aku dah tak buat yoga, paling rajin pun ikut jaz buat senam robiq, kalau nak buat yoga, kene amek mase n banyak bersaba, sebab pergerakan die yang slow n smooth kadang2 buat kite terpikir boleh ke? hilangankan berat badan!

BOLEH.............
betul, aku penah lakukan dulu... selain dari mengempiskan perut, yoga jugak bagus untuk ilangkan stress. pergerakan yoga memang tak terase penat, tapi akan terase kesakitan keesokan harinye. macam ape yang aku rase sekarang.

semalam aku search kat youtube, aku buat ikut video, sebab banyak aku dah lupe poses2 yang aku buat dulu, nampak memang senang n yakin sangat boleh buat. tapi bile dah stat. huhhhhhhhhhhhhhhh.... keras betul badan aku skang. klau dulu aku boleh lipatkan kaki dari belakang g kat depan, sekanang separuh pun tak sampai, nampak sangat aku dah G***K.!!!

tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
itu tak mungkin berlaku,
aku tak kan benarkan.
mulai hari ini, aku akan teruskan kegiatan peryogaan aku setiap hari.. aku nak badan yang dulu. yang slim.. hahahahahaha jeles nye bile tengok gamba aku mase mude2 dulu...




antara poses yang aku tengah belajar sekarang.. hehehe


aku jugak akan pastikan sebelum b datang jumpe aku 
(face to face).
aku akan dapatkan badan macam nie........ hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...