Saturday, October 16, 2010

Ketegangan penyebab rindu.. hehe

dulu...
aku rajin update blog, setiap hari mesti ade entry yang aku ceritekan . tapi sekarang makin malas . kenape? mungkin sebab abi dah dok penang, so. sebab tu aku jadi malas..

sekarang..
aku cube memblogkan diri sebelum b sampai kat SP. tak kesah la ape yang aku akan cite. yang pasti nye, aku update blog untuk hari nie.

ok, kisah...
sejak 2,3 ari nie... aku ngan b asyik tegang je.. ntah la.. aku pun tak tau nape... setiap ape yang die cakap mesti nak bagi aku bengang je... geram betul! tak kire la cakap tepon or msg.. mesti ade punye.. tapi yang peliknye.. bile letak je call. mesti aku rase rindu sangat.. rase nak msg mintak maaf.. tapi xmo.. aku nak die jugak yang stat msg aku dulu.. hehehe

slalu sgt aku berlembut.. skali sale kene berkeras jugak.. at last, b jugak yang akan stat msg dulu.. hehe pastu bile dah mule cakap tepon balik, mesti jadi tegang balik.. hhahahahah dan aku akan tetap berkeras.. semestinye rase rindu lagi membuak2... bile di hitung, baru 2 bulan 1 minggu aku tak jumpe... tapi rase macam dah 2tahun. sejak b keje penang, abi cepat penat, tito setiap ari awal je.

dah terbalik, dulu aku yang selalu tito awal, b yang tito lambat.. call pun kurang sampai bill celcom kami tak kene bar pun.. memang la best.. xpayah nak bayar banyak da.. klau nak gayut lame2 pun bile b ade kat SP je, xpe la... jimat siket, leh simpan duit untuk kawen.. huhuhuhu


b, mi betul2 x saba nak tunggu b turun kl, mi nak bawak b jalan pusing kl, sume tempat mi nak bawak, klcc, time squre, pavilion, sg.wang(tmpat shopng..hehe) aquaria, sume yang ade kat kl nie la.. mi nak jugak kalau boleh nak bawak b makan, RS(exspecially -marble cheese), buger king, hagendaz kt klcc, banyak lagi la.... waaahhhh banyak nye tmpat n makanan... baru g satu tempat mesti dah penatkan.. hehe teringat pulak shopping kat QueenBay ari tu... hehehe


rindunye... tak tertanggung rase....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...