Friday, October 22, 2010

Cepat betul minggu nie

terase cepat betul,
kejap je dah ari jumaat,
nak kate bz xde la sangat.
tapi bz la jugak,
sebab MIA nak datang lawat opis,
dieorang datang nak chek kje2 auditor,
laporan audit yang mr.wong hasilkan,

seminggu sebelum dieorang datang memang aku bz,
kene buat paper work, kemas kini yang mane tak lengkap,
dieorang datang hari selasa untuk chek,
bukan semua yang dieorang nak tengok,
ade beberapa campany je exspecially tahun laporan audit 2005.

hari rabu pulak dieorang datang lagi untuk discussion,
sememangnye aku tak terlibat pun..
memang teramat la boring dengan takde kerje pun yang aku boleh buat.
3jam lebih, xtau la aku ape yang di bincangkan, boleh dikatekan,
mr,wong ala-ala kene soal siasat, hehe

selesai sume tu, lega la cket,
kamis n jumaat, keje aku langsung x menjaba minda,
asyik ngadap baucer2 yang kne vouching. bosan!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...