Saturday, July 17, 2010

Sekadar Mimpi

ntah la....
ape kene 2 ari nie pun x tau... asyik mimpi yang bukan-bukan je...
tapi dalam dua2 mimpi nie mesti ade berkaitan dengan kaki aku...

huuhhhhhhhhhhhh............
semalam aku mimpi aku lalu kat satu kawasan padang yang semak... aku terpakse ikut jalan tu sebab xde jalan lain... lepas je lalu kawasan tu... kaki aku kat bahagian betis penuh duri... (klau dalam realiti orang akan kene kemuncup) tapi dalam mimpi aku... penuh duri.. tajam n panjang2.... satu persatu aku cabut n tarik pelan2... sakit... mmglah dengan darah nye... YaAllah...ape la nak jadi sebenarnye...

Ok, ari nie punye mimpi lak... aku x ingat sangat... tapi... aku balik umah dalam keadaan terhenjut2... sebab aku luke dekat lutut belah kiri... xtau luke knape.. luke tu memang dalam... belobang sebesar duit 50sen.... dalam mimpi tu abi call, pesan kat aku jangan tengok lobong tu... jangan tengok ape ade kat dalam... tapi aku degil jugak... aku tengok... MasyaAllah.... terok nye... klau aku pandai lukis... boleh aku tunjuk kan... dengan keadaan tulang dari peha ku terkeluar... x dapat nak cakap betape sakit nye mase tu... 
tibe2... hp ku berbunyi lagu billionaire....nyanyian travie mcCoy....
abi call rupenye... walaupun da sedar... aku dapat rase lagi kaki ku yang sakit tu...

YaAllah... ape kah petunjuk yang engkau sedang berikan... tidak lagi ku megerti.... peliharalah aku dari segala kecelakaan... amin...
mayb tu petande aku dah x boleh jalan jauh kot... huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...