Tuesday, July 20, 2010

GG... kenape? pelik... :)

tibe2 GG adik aku tnye..
"angah.. sekarang sembahyang waktu ape?"
aku pn jawapla "maghrib"...
pas die mandi je.. tros die bawak telekong masuk bilik aku... 
n suro aku bentangkan sejadah untuk arah kiblat..
aku tersenyum je la... 
patutla 3,4 ari nie time aku solat maghrib die sebok bace
buku panduan sembahyang... huhhhh
x sangke lak aku die nak solat...
bagus betul la die nie...
yang tak boleh belahnye...
telekong dah ciap pakai n dah bediri tegak atas sejadah...
tibe2 die kate " alamak... lupe amek wuduk"
aku.. senyum je la... kang tego.. takut die kecik ati lak.. hehe


nie la adik aku GG... korang mst ingat laki kan,
name penuh die Syairah Azirah...
family panggil GG... xtau la nape..
along aku la stat panggil dr die kecik.
die mmg x boleh rambut panjang.. 
nnt demam.. tapi nie gamba lame.
skang die da mule simpan rambut..
skng bru darjah 2.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...