Sunday, July 18, 2010

Ape kene ntah...

ape kene ntah....
aku dah tutup lampu nak tito...
tapi disebabkan abi x free lg nak ckp tepon aku xtau nak wat ape...
so, daripade aku telelap...
tros aku bangun bukak lampu n ngadap lappy...
hatiku seperti berkate sesuatu...
tapi x dapat aku luahkan...
ape die sebenarnye nie...
mayb aku ade bakat nak tulis novel kot...
hahaha... time ngantok cmnie pun blh berangan...
ape yang patut aku buat...
jari nak menaip tapi otak x beri syarat ape2 pun...

Termenung seketika melihat ape yang telah ku taip...

tibe2...
rase...
bestnye kalau aku jadi permaisuri...
tapi kenape...
ish... xbest la...


ape yang aku mengarut nie...

nak publish
xnak
nak
xnak
nak
xnak

aaaaaaaaaaaaaahhhhhh
tekan je la.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...