Saturday, July 10, 2010

Pagi Sabtu.... huhhhhhhhhh

Selamat pagi...
teman saya hari ini....
wahhh sungguh bosan...

tapi takpe, ade gak mende yang saya nak buat jap lagi,
mak pesan suruh pergi tengok kat butik jiran saya,
dengarnya kat sane ade baju kurung putih yang saya cari,
hope ade lah, and saya berkenan,
tak payah nak g jauh2 nanti.

Bajet bawah Rm200,
tapi dalam tangan ade Rm150 je,
doa2lah baju kurung tu tak mahal,
susah betul lah kan,
nak konvo pun kene pakai duit banyak,
kalau la poli bebas kan pakai baju wane wani,
takde la saya membazir camnie.

Hope poli kene pertimbangkan perkara nie,
menyusahkan student je nak cari baju,
ikut tema yang di tepatkan,
ape2 pun, saya tetap sayang poli saya..hehe

setekat ini saja kata hati saya.
jumpa lagi di hari dan waktu yang sama.
DAAAAAAAAAAAAA!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...